https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

دباغیچرم شتر در امارات متحده‌ی عربی

[caption id="attachment_3333" align="alignnone" width="800"]برترین مراکز تولید چرم شتر در دنیا،مرکز دباغی الخزنه در امارات متحده‌ی عربی برترین مراکز تولید چرم شتر در دنیا،مرکز دباغی الخزنه در امارات متحده‌ی عربی[/caption]

در این مقاله سعی داریم برترین مراکز تولید چرم شتر در دنیا را به شما معرفی نماییم.یکی از مراکز مهم تولید چرم شتر در دنیا دباغی الخزنه در امارت متحده‌ی عربی است. آن چه در ادامه ذکر می‌شود، گزارشی است از نحوه‌ی کار و تأسیس این شرکت تولید چرم که بیشترین تولید خود را به چرم شتر اختصاص داده است.

در قلب ابوظبی و در دباغی الخزنه، کارشناس ما در مورد تفاوت بین چرم شتر و چرم گاو می گوید: به راحتی می‌توان تفاوت این دو را احساس کرد. فقط کافی است آن‌ها را لمس کنید. چرم گاوی در مقایسه با چرم شتر نرم‌تر است و در جای خود چرم بی نقصی‌ست. اما چرم شتر اصالت دارد و در مقایسه با چرم گاو از شخصیت بیشتری برخوردار است. در چرم شتر نقش و نگارهایی وجود دارد که مختص شتر است و در محصولاتی که از این چرم تولید می شوند می توان این نقوش زیبا را مشاهده کرد.

زمانی که وارد یک دباغی در امارت می‌شوید تازه می‌فهمید که شتر نه تنها نمادی است از فرهنگ عربی، بلکه نقش مهمی در اقتصاد این کشور ایفا می‌کند. شتر به خاطر گوشت و مهم‌تر از آن چرمی که از آن به دست می‌آید به منبع مالی مهمی در اقتصاد این کشور تبدیل شده است.

دباغی الخزنه یکی از مجهزترین مراکز تولید چرم در دنیا است که البته در جهان نام آشنا نیست. مدیر عامل این مرکز می‌گوید زمانی که در حوزه‌ی علم چرم سازی وارد شدم جادوی دباغی مرا به خود جذب کرد. مسئله‌ مهمی که در دباغی وجود دارد این است که بازمانده‌های بی ارزش به دست آمده از صنعت گوشت، می‌تواند به کالایی ارزشمند و ناب، و به عنوان محصولی استراتژیک در اقتصاد، تبدیل شود.

مدیر عامل این شرکت قبل از نقل مکان به ابوظبی، هشت سال در شرکت هرمس که یک شرکت تولید چرم کروکدیل است به عنوان مدیر اجرایی فعالیت کرده است. این شرکت ، در نوع خود مجهزترین دباغی در سراسر جهان است. او می‌گوید چرم کروکدیل را به برندهایی همچون گوچی، پرادا و چنل می‌فروختیم. او معتقد است که اگر چه امروز چرم شتر به اندازه‌ی چرم کروکدیل برای برندهای معروف دنیا اهمیت ندارد، اما چرم شتر می‌تواند به راحتی جایگاه مناسبی برای خود فراهم کند و در کنار چرم کروکدیل به یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین چرم‌های دنیا بدل شود.

دباغی الخزنه برای آنکه در بازار مشتریان را به چرم شتر جذب کند، تلاش بسیاری کرده است. با وجود آنکه این چرم با چرم‌های دیگر هم قیمت است اما در بازار مشترین زیادی را به خود جذب نمی‌کند. این مسئله به دلیل آن است که محصولات خوب چرمی در امارات متحده عربی، محصولات وارداتی بوده است. این شرکت از یک طرف با کمبود اطلاعات در مورد مزایای استفاده از چرم در مقایسه با محصولات پلاستیکی یا دیگر محصولات مواجه است و از طرف دیگر باید تلاش کند تا قابلیت این محصول اماراتی یعنی چرم شتر را به مشتریان اثبات کند.

مدیر عامل این شرکت می‌گوید: « نمی‌دانم در ابتدا شتر چقدر در این قضیه به ما کمک کرد، به نظرم در بدو امر این طرح‌ها و محصولات سنتی و قیمت مناسب آن‌ها بود که تحسین مشتریان را بر انگیخت. مردم می‌توانستند از محصولاتی استفاده کنند که بومی و کاملاً مطابق سلیقه و خواسته‌های آنان بود. زمانی که دو سال و نیم پیش ما تولید چرم شتر را شروع کردیم، چرم شتر در نظر مردم محصولی عجیب و غریب و بیگانه‌ای بود. شرکت‌هایی که با ما همکاری می‌کردند، تمایل بیشتری به استفاده از چرم گاو داشتند چرا که این محصول شناخته شده بود و شرکت‌ها از سرمایه گذاری بر روی آن مطمئن بودند.»

[caption id="attachment_3334" align="alignnone" width="800"]برترین مراکز تولید چرم شتر در دنیا،مرکز دباغی الخزنه در امارات متحده‌ی عربی برترین مراکز تولید چرم شتر در دنیا،مرکز دباغی الخزنه در امارات متحده‌ی عربی[/caption]

اولین صنعتی که به استفاده از چرم شتر چراغ سبز نشان داد، صنعت کفش سازی بود. کفش سازی امروز ۳۰ تا ۴۰ درصد از تولیدات پوست کشور امارات را استفاده می‌کند. امارات متحده‌ی عربی در سال‌های اخیر صنعت تولید کفش‌های کارخانه‌ای را تأسیس کرده است و سالانه بسیاری از محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا صادر می‌کند، بنابراین، صنعت کفش سازی بهترین مکان برای آغاز کار استفاده از چرم شتر بود.

این شرکت اماراتی در تلاش است تا در حوزه‌ی تولید لوازم خانگی هم از چرم شتر استفاده کند، اما تولید لوازم خانگی از چرم شتر با چالش‌هایی همراه است. شتر در نسبت با بقیه‌ی اندامش، پاهای بلندی دارد و کوهان شتر از قسمت پشت کمر گاو کوچکتر است. اگر قرار بر ساخت کیف پول باشد ترکیب بدنی شتر مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما زمانی که از این چرم در ساخت مبل و وسایل این چنینی استفاده می‌شود، قضیه شکل دیگری به خود می‌گیرد. برای این کار این شرکت قرار است با یک طراح داخلی اهل دوبی که قبلاً صندلی‌هایی از چرم شتر ساخته است، همکاری کند.

این شرکت تولید چرم برخلاف بسیاری از دباغی‌های دیگری که امروز فعالیت می‌کنند، به تجربه‌های متفاوت و گوناگونی دست می‌زند. از تولید چرم برای صنعت کفش سازی گرفته تا همکاری با صنایع تولیدی تا در مقیاس کوچکتر در حوزه‌ی مد و اتومبیل سازی و هوانوردی و قایق رانی می‌توان اثری از این شرکت تولید چرم شتر پیدا کرد. این دباغی می‌تواند روزانه ۱۰۰۰ چرم گاوی و شتری تولید کند و روزانه هزار پوست گوسفند و بز. این در حالی است که ۸۰ درصد از این تولیدات مربوط به شتر است.

باید به این نکته اشاره کرد که محصولی که تا چند وقت پیش تقریباً ناشناخته بوده است امروز در رنگ‌ها و طرح‌ها در قالب محصولات مختلف ارائه می‌شود. چرم شتر می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد. چرم شتری که در تولید دستکش‌های چرمی استفاده می‌شود نرم‌تر از نرم است اما در مقابل می‌توان چرم‌های دو تنی قهوه‌ای و کلفتی را پیدا کرد که برای تولید مبل استفاده می‌شوند.

 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 17:29

کیف پول
چرم ANILINE: معمولا مخلوط با کیفیت برتر پر کالری است که با استفاده از رنگ های آنیلین بر پایه آلی رنگ داده شده است تا طبیعی ترین چهره ای را که ممکن است با ویژگی های اصلی پوشش پنهان قابل مشاهده باشد، تولید کند. تمام نقص و نقص سطحی با پوشش سطحی پلیمر و رنگدانه پنهان نیست زیرا رنگ آن فقط با رنگ است. تغییرات رنگ طبیعی ممکن است آشکار باشد و این نوع چرم مستعد رنگ آمیزی و لکه های رنگی است زیرا هیچ حفاظتی برای سطح آن وجود ندارد. پوست آنیلین رنگی ممکن است در تمام رنگهای رنگی در مقایسه با رنگ پوشش داده نشود و تمام پنهان ممکن است رنگ را با همان یکسانی جذب نکند، بنابراین ممکن است تغییرات رنگی وجود داشته باشد مگر اینکه یک رنگدانه یا دیگر نقاشی برای رنگ کردن سطح بالا استفاده شود . اگر بخواهید به درستی مراقبت کنید، یک پاتینا زیبا با گذشت زمان در سطح چرمی رشد خواهد کرد. استفاده در مقادیر محدود برای تولید بهترین محصولات با کیفیت چرم. چرم آنیلین به عنوان یک چرم نهایی در نظر گرفته شده است.

آنیلین محافظت شده: تنوع چرم آنیلین خالص نیز به نام آنیلین پلاس شناخته شده است. تنها تفاوت بین آنیلین خالص و آنیلین محافظت شده این است که یک پوشش نور اضافی از میکرو رنگدانه ها به آن برای انطباق رنگ و افزایش ظاهر طبیعی آن، که همچنین برخی از محافظت در برابر اشباع، خاکستری و رنگ محو شدن را فراهم می کند.

چرم نیمه قیمتی: معمولا یک پرفکت کریسمس کامل با کیفیت دانه پنهان شده است که در فرایند مشابه چرم آنیلین رنگ شده است، اما با پوشش سطحی نور اضافی برای رنگدانه برای دوام و دوام بیشتر رنگ. اگر در معرض نزدیک شدن یا استفاده از بزرگنمایی قرار نگیرد، نقص و نقص در چرم پوستی دیده می شود. رنگ های نیمه آنیلین چرم کاملا یکنواخت ظاهر می شوند اما نه به صورت Aniline Leathers و نه به عنوان یکپارچه به عنوان پوست رنگدانه. این باید به عنوان چرم پایان داده شود

پوست محافظت شده (محافظت شده): گاهی اوقات کیفیت نهایی کامل از دانه غلیظ پنهان می شود، اما اغلب پنهان کردن دانه های بزرگ یا پاره شدن پنهان شده است که با پوشش سطح پلیمری حاوی رنگدانه ها برای دوام، مقاومت در برابر لکه / فشرده و برای پنهان کردن تمام نواقص و لکه ها بسته به ضخامت پوشش، چرم رنگدانه ها از لحاظ رنگ، خراش، رنگ و مقاومت فشرده در مقایسه با پوست های آنیلین و نیمه انیلین بسیار با دوام است اما ظاهر آن حداقل طبیعی است. این نیز تنفس را کاهش داده است، احساس می کند تا حدودی سخت، به خصوص اگر الگوی دانه مصنوعی برجسته شده است و در طول زمان پاتینا بر خلاف چرم آنیلین (ناتمام) توسعه نخواهد داد. شایع ترین چرم در صنایع گسترده ای از قبیل اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان، صندلی های اتومبیل، صندلی های اداری و کیف. چرم رنگی بدون شک به عنوان چرم پایان یافته است.کیف پول

چرم گراز FULL: مخفی کردن که به هیچ وجه برای حذف نواقص سطحی شلاق نشده، نخورده یا درمان نشده است. دانه اصلی پنهان با تمام زخم های همراه و علامت هایی که به طور طبیعی در طی عمر حیوان رخ داده است، به طور کامل دست نخورده باقی می ماند و منجر به پنهانی است که از استحکام و دوام استثنایی برخوردار است. اگر آنیلین رنگ شده باشد، منافذ در پنهان پوشیده نمی شود، بنابراین حداکثر تنفس به دست می آید و در طول زمان پاتینا زیبایی ایجاد خواهد کرد.

پوست چرم گرانبها: پنهان شدن از لایه ی بالای لایه ی چرم دانه ی کامل، اما سطح آن در نظر گرفتن بیش از حد ضعیف است تا چرم کامل دانه ای تولید شود. از این رو، برای برداشتن تمام نقص و نقص سطحی، شسته شده یا خرد شده است، و آن را ضعیف تر و ضعیف تر از چرم دانه کامل، اما قابل انعطاف تر. بعد از آن یک پوشش پلیمری از رنگدانه ها به آن اعمال می شود و معمولا یک دانه مصنوعی به سطح آن وارد می شود و پوست را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و نفوذپذیری و عدم پیتینا غنی در طول زمان ایجاد می شود. با توجه به اینکه باقی مانده باقی مانده است، باقی مانده است، مقاوم تر به لکه ها و محو شدن از چرم کامل دانه است.

LEATHER SPLIT: چرمی که در طول فرایند تقسیم ایجاد شده است، زمانی که نیمه پایینی فیبر از مخطط از دانه بالای پوست خرد شده جدا می شود. اگر پنهان به اندازه کافی ضخیم باشد، تقسیم قطره حاصل می تواند دوباره به تقسیم میانی تقسیم شود و تقسیم دیگری به نام تقسیم بدنی. تقسیم میانی بیشتر می تواند به چندین تقسیم گوشت در مخلوط بسیار ضخیم تقسیم شود تا زمانی که تساوی بعدی در نهایت مانع جداسازی بیشتر شود. چرم تقسیم شده دارای یک پوشش پلیمری از رنگدانه ها است که به سطح تقسیم بندی اعمال می شود و پس از آن با گرم شدن دانه چرمی مصنوعی به منظور تقلید چرم با دانه بالا، گرم می شود. تقسیمات اغلب برای ایجاد جیر استفاده می شود. برای استفاده در اکثر محصولات چرمی در مناطقی که تماس منظم و کشش با ساختار ضعیف آن مواجه است توصیه نمی شود.

پوست خرد شده اصلاح شده: هر پنهانی که دانه دانه مصنوعی را به سطح آن اعمال کرده است. فقط پنهان است که نمی تواند استانداردهای مورد نیاز برای تهیه تهیه شده از سبزیجات یا چای آنیلین مورد استفاده قرار گیرد برای ایجاد اصلاح

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف پول, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 8 خرداد 1397 ساعت: 17:27

ترک چرم جعلی
اکنون که ما از طریق صندلی های اداری مختلف به سرعت راه می یابیم، زمان پاسخ دادن به این سوال است که آیا باید چرمی یا مش ویزیت کنیم. شاید ساده تر باشد فقط لیست کردن مزایا و معایب هر دو چرم و مش / پارچه در خلاصه ای از فرم. با این حال، قبل از اینکه ما بیشتر ادامه دهیم، می خواهم تأکید کنم زمانی که در این مقاله به چرم اشاره می کنیم، در مورد چرم واقعی صحبت می کنیم و نه پوست های متخلقی جعلی مانند چرم Bonded، Bi-Cast (Bycast) و پوسته های PU که باید از هر هزینه ای اجتناب شود.

چرم - جوانب مثبت
صندلی کامل صندلی OfficeImage - اگر شما به یکی از این بنگاههای حقوقی معتبر قانونی شده اید، می بینید و احتمالا در یکی از صندلی های اجرایی چرمی با چرمی بزرگ قرار گرفته اید و روی دیوارهای چوبی چوب ماهون زیبا قرار گرفته اید. درست است که پوست با کلاس و تمایز است که با انواع دیگر مواد و تجارب به کسانی که به دنبال تصویری از ظرافت، قدرت و اعتبار به بالا از تصویر حرفه ای شرکت خود را بی نظیر است.

طول عمر - چرم واقعی زمانی که به درستی مراقبت می شود بسیار طول می کشد و شما مطمئنا می توانید از صندلی چرمی خود انتظار داشته باشید که چرخ کاستورهای چرخ و سیلندر خود را بارها و بارها به ویژه در یک محیط اداری تهویه مطبوع و پوشش داده شود.

حفاظت - نوشیدن برخی قهوه یا چای بر روی صندلی خود، هیچ مشکلی، به سادگی آن را پاک کنید و حتی می توانید زمان شیرین خود را برای انجام این کار در صورتی که پوست را رنگ آمیزی کنید به عنوان مایع خیس نخواهد شد. بسیاری از کارکنان علاقه به snacking و خوردن در ایستگاه های کاری خود. خردههای غذا را می توان به راحتی با کمترین تلاش از روی سطح صندلی برداشت و یا از بین برد.

راحت - در تابستان و محیط های بدون تهویه مطبوع، آن را به لمس سرد و جذب عرق و عرق به راحتی. در روزهای سرد، گرما را که بدن شما به آن هدایت می شود گرم می کند و گرما را حفظ می کند.

بهداشت - اگر همکارش عرق و ذلیل شما بعد از شما روی صندلی صندلی چرم رنگی شما نشسته باشد، می توانید از پارچه ای که با آب خیس شده و در صورت لزوم، حتی آب کمی صابون استفاده می کنید، فقط آن را پاک کنید و به آن نیاز نداشته باشید بعد از آن احساس گناه کنید اما هرگز از این روش تمیز کردن در صندلی های کمربند چرمی آنیلین استفاده نکنید زیرا به چرم خوب آسیب می رسانید.

چرم - مضرات
هزینه ها - این تنها نقطه ضعف ظاهری انتخاب چرم بر روی مش / پارچه برای صندلی های اداری شما خواهد بود، زیرا صندلی های چرمی قطعا گران تر هستند. با این حال، این مسئله هزینه در طول زمان با مشکل مواجه می شود، زیرا چرم با استفاده از یک جایگزین بیش از 3 تا 1 از بین می رود، بنابراین در بلندمدت برای خرید یک صندلی کمربند چرم ارزان تر است.

علاوه بر این، هزینه های خرید آن را می توان با استفاده از چرم مصنوعی و یا وینیل برای مناطق غیر تماس مانند پشت و زیر صندلی قابل ملاحظه. این گزینه بلافاصله هر مزیت هزینه ای را که صندلی های کمربند پارچه ای / پارچه ای بیش از چرم دارند نادیده می گیرد.

مش / پارچه - مزایا و معایب
Office ChairImage Office - اگر میخواهید یک دفتر فوق العاده مدرن و مینیمالیستی داشته باشید یا یک بیانیه سازگار با محیط زیست داشته باشید، شاید صندلی های دفتر Mesh بهتر از شما تنظیم شود. یک جذابیت اصلی صندلی های کمربندی، طراحی اقتصادی آنهاست، استفاده از منابع کمتر در ساخت آنها و صرفه جویی در فضا در ظاهر آنها. اگر چه صندلی های دفتر مشبک به راحتی می توانند یک تصویر حرفه ای را نمایش دهند، این تنها در مورد تصویری است که می توان آن را تصویر کرد، زیرا قادر نخواهد بود که یک صندلی کاملا شلواری را در طراحی قدرت و اعتبار بیفزاید.

طول عمر - دفتر صندلی مشبک اساسا چیزی بیش از پارچه است که پر از سوراخ و شبیه شبکه ماهیگیری بیش از هر چیز دیگری. از این رو، تماس دائمی و اصطکاک در نهایت آن را می پوشاند و در طول زمان برخی از استحکام و استحکام آن را از دست می دهد. منطقه چمدان در طول عمر خود بیشتر سایش و سایش را تحمل می کند و از آنجا که از پارچه ساخته شده است، دوام آن در مقایسه با چرم بسیار کمتر است.

حفاظت - نشت مایع توسط مش و پارچه تقریبا بلافاصله جذب می شود و در نهایت حذف کامل رنگ می تواند دشوار باشد. از این رو، هنگام مصرف مواد غذایی و نوشیدنی ها در محل کار، مراقبت های اضافی ضروری است.

Comfort - بسته به مواد مورد استفاده مورد استفاده، سطح راحتی باید با همتای چرم آن قابل مقایسه باشد، بنابراین در این جنبه تفاوت قابل ملاحظهای وجود ندارد.کیف اداری

بهداشت - همانطور که در بالا توضیح داده شد، درست همانطور که مایعات را به راحتی جذب می کند، باید از مایعات بدن مانند دهان و عرق صحبت کرد. با استفاده از یک پارچه مرطوب و آب صابون ممکن است برخی از مواد مغذی مجرمان را از بین ببرید، اما به هیچ وجه حذف آن به عنوان چرمی کامل نیست.

هزینه ها - هیچ انکار نیست که قیمت اولیه خرید آن ارزان تر از چرم است با توجه به اینکه همه چیز برابر است اما از زمانی که چرخه عمر محصول آن بسیار کمتر از چرم است، صرفه جویی در هزینه های واقعی در دراز مدت وجود ندارد.

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 13:10

کیف اداری
کل الك راویید همچنین مهم است كه بدانیم كه تمام پنهان شدن در بدن حیوانات به پوست چسبیده نخواهد شد. بنابراین چرم ساخته شده از پنهان از نقاط مختلف حیوان دارای ویژگی های مختلف است. به عنوان مثال، چرم ساخته شده از پنهان از بخش های عقب متفاوت است از آن در شکم یا شانه.

پنهان را می توان به لایه ها تقسیم کرد تا بتواند از قبل از یا بعد از برنزه، اعماق مختلف چرم را به دست بیاورد. فرآیند تولید تا حد زیادی بر کیفیت پنهان تاثیر می گذارد و بنابراین نقش مهمی در تعیین اینکه آیا محصول به عنوان چرم واقعی براساس میزان پوشش سطح، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بسیاری از مردم عاشق چرم هستند و همیشه به دنبال چرم واقعی هستند. با این وجود، از آنها بپرسید «چه چرمی است؟» و آنها فقط به شما می گویند که از پوست خام پوستی می آید. این درست است، اما ما یک تعریف ساده از چرم دارد. بسیاری از کسانی که عاشق چرم واقعی هستند نمی دانند که باید بدون ضخامت بیش از 0.15 میلی متر بدون در نظر گرفتن میزان پوشش سطحی باشد.

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 1 خرداد 1397 ساعت: 14:04